dilluns, 9 de desembre del 2013

Capítol 38: Taller de galetes de Nadal


Aquest cap de setmana tenia previst fer un taller de galetes amb nens i nenes. Volia fer-les de gingebre i tot i que tinc la recepta al meu llibre de la Peggy Porshen, vaig llegir que es necessitaven ingredients com “melaza” i “estracto de melaza”.. uf uff.. quan comencem amb ingredients estranys i difícils de trobar em desanimo.

 En primer lloc, perquè s´ha de buscar per internet que és la “melaza” i en segon lloc, perquè s´ha de baixar a comprar a Barcelona o bé comprar-ho per internet, la qual cosa ja comença a encarir el producte i a més trigues uns dies més en poder començar.

Així que, al final vaig fer el taller amb la meva recepta tradicional, la de tota la vida.. això si, feta a mà 100%.

Us deixo, unes fotos de les galetes que van quedar molt boniques.. si aquest Nadal no sabeu que fer amb els nens, podeu fer galetes .. més de 6 hores entretinguts i molt tranquil·lets..jiji

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada