dijous, 13 de juny del 2013

Capítol 10 : Pit de pollastre arrebossat amb Corn Flakes

 
Amb l’ arribada de la calor, els menús diaris a casa meva canvien, deixem els caldos i els plats calents per plats més refrescants.
Però a vegades no és fàcil si tens nens petits a casa, normalment les amanides ( tot i que els grans en menjaríem cada dia) no els hi agraden, i no pots estar fent Ensaladilla Rusa tota la setmana...
Us proposo una idea molt original de fer un plat únic molt bo, saludable i molt ràpid de fer.
 
Fa uns dies vaig comprar en una carnisseria del meu poble, molt “pijeta”, uns llibrets de llomillo arrebossats amb corn flakes! No ho havia provat mai, i em van semblar espectaculars! Jo els vaig fer fregits a la paella, tot i que la recepta que presento avui, és molt més saludable i pel meu gust , millora el gust de tots els components, ja que està feta al forn.
 
Ingredients:

  • 2 pits de pollastre sencers
  • 1 iogurt natural
  • La ratlladura d´una llimona i la ratlladura d´una llima
  • Sal al gust
  • 150gr de Corn Flakes tradicionals
Preparació:

Tallem els pits de pollastre a tires , i tornem a tallar pel mig de la tira, fent trossets petits de pollastre. Un cop tallats, els salem al gust.

Mentrestant , piquem amb la picadora, o bé amb la thermomix 4 segons a velocitat 5, els corn flakes i reservem. No han de quedar com si fos una farina, és a dir que han de quedar a trossets petits.

En un bol, posem el iogurt sencer i les ratlladures de llimona i llima i ho barregem bè. Amb la thermomix 5 segons , velocitat 4.

En aquest bol hi afegim els pits de pollastre i deixem reposar 30-45 minuts.

Passat el temps, els arrebossem amb els corn flakes.

Preescalfem el forn a 180ºC, dalt i baix.

Folrem una safata amb paper de forn, hi posem els nostres nuggets arrebossats i al forn durant 30 minuts exactes.

Per acompanyar-los , tallem uns tomàquets Xerrys , amb una mica de mozzarella fresca, orenga , sal i un rajolí d’oli.

Espectacular!


Güisa ho heu de provar , us encantaran!

 
 

 
 
 
Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada