dimecres, 12 de juny del 2013

Capítol 9 : 2n Festival de Patinatge Xou Patixou

Hola estimats followers,
Estic batent el meu record personal en la confecció i posterior decoració de DUES-CENTES galetes!!
Així que vaig una mica de bòlit i tinc el blog una mica abandonat.
De totes maneres us anuncio que tinc dos posts preparats , un sobre croissants i un altre sobre
Cookies de xocolata blanca i negra, que estan quasi apunt de sortir del forn!, només em falta algun petit detall.
Us preguntareu per què he fet 200 galetes!? I la resposta és que el proper 29 de juny el Club de Patinatge artístic on patina la meva filla, organitzen un Festival, on aprofito per convidar-vos a que vingueu a veure un autèntic espectacle de patinatge! ...

Així que em vaig oferir a fer galetes pels participants... ni més ni menys que 185 patinadors/patinadores.

Hagués sigut fantàstic fer galetes en forma de patí.. m´ho replantejaré per l´any vinent.

Crec que, desprès d’aquesta, no faré galetes en un any!!
Aquí us deixo unes quantes fotografies de la meva proesa i un petit resum del comunicat del Club. Fins aviat!

 
 


El proper dissabte dia 29 de juny organitzarem a la vila el 2n FESTIVAL DE PATINATGE XOU PATIXOU. El Festival, amb la participació esperada de més de 250 patinadors/es i 1.000
persones de públic, vol ser un espai perquè els amants de l’esport i més concretament del
patinatge xou pugin participar junts en un acte de retrobament. Aquest dia s'exhibirà una mostra del treball dels equips de patinatge xou de les comarques del Penedès i altres clubs de
Catalunya, fent una trobada de germanor i promoció d’aquesta disciplina.


Per cert es celebra a Vilafranca del Penedès , la tarda del dissabte 29 de Juny.

2 comentaris:

  1. Sóc una de les monitores de Patixou, que després d'haver tingut la sort de provar una de les fantàstiques galetes que has fet per nosaltres, he decidit posar-me el teu blog per felicitar-te! ets ETS UNA ARTISTA i una gran col·laboradora!!
    Gràcies per tot!!
    mireia.

    ResponElimina
  2. Ostres Mireia!!
    Moltes Gràcies!!! L´any que ve les faig en forma de patins!!!
    M´alegra molt que t´agradessin, la veritat és que no les tenia totes!
    També aprofito la ocasió , per felicitar-vos, sou un gran equip!

    ResponElimina