dissabte, 1 de juny del 2013

Capítol 8: Cobertura de Xocolata Blanca per Pastissos

 
Seguint amb el Victoria Sponge de la meva friend Peggy, vaig pensar que faria uns mini pastissets que ella anomena "Cherry Blossom Bites".. la veritat és que tenen una pinta impressionant!! Estic amb el google translate traduint per fer-los, però la llista dels imprescindibles és llarga i costosa de trobar, i no tinc temps material per tenir-ho per dijous.
Així que li vaig preguntar al meu "husband" i ell em va dir que volia un pastís de xocolata blanca.
Doncs, mira, tu, no ens compliquem..
Aprofitant la base que ja tinc feta del pastís, el farcirem amb melmelada de cirera i el cobrirem amb Buttercream de xocolata blanca.
Ingredients:
  • 100 gr de sucre glas 
  • 100 gr de mantega sense sal a temperatura ambient 
  • 90gr de xocolata blanca de cobertura Nestlé ( També la podeu trobar a qualsevol super) 
  • 75ml de nata liquida

Recepta extreta del blog El Rincón de Bea de Peggy Porshen

Preparació:

Escalfem en un bol la nata liquida i quan arranqui el bull, ho retirem del foc i hi afegim els trossets de xocolata blanca. Remanem fins que estiguin totalment desfets.Deixem refredar.
Mentrestant posem a la thermomix la mantega , 3 minuts a velocitat 3 i afegim el sucre glas, 3 minuts més.
Quan la xocolata blanca estigui freda , ho barregem amb la crema de mantega. 2- minuts a velocitat 2.
Montatge:

Aquest tema del muntatge és complicat. Jo us explico com ho faig, però sapigueu que no em queda perfecte.
Hi han blogs, com El Rincón de Bea, on ho explica molt bé, amb fotos i pas per pas.
Posem el pastis en una base circular on la poguem girar i treballar bé.
Posem el butercream pels costats del pastís i per la base, i ho anem repartint amb una espàtula.
Cada vegada que hi posem butercream , anem netejant la espátula amb aigua tèbia . Aquest punt és molt important, per poder estendre bé la cobertura.
Un cop haguem repartit per tot el pastís la primera capa, la deixem reposar a la nevera entre 30 minuts i una hora.

Passat aquest temps, tindrem una capa TAPA MIGAS.



Tornem a cobrir amb el buttercream, aquest cop, amb una espàtula ( jo utilitzo una espàtula de la que fan servir els pintors, la veritat és que va molt bé) ben neta i comencem per la base, extenent bè la buttercream, amb el que va sobrant ho extenem cap abaix .

Pels voltants del pastís passem l´espàtula de dreta a esquerra i de dalt a baix.

Cada vegada que passem l´espàtula ha d´estar ben neta.

Si ens sobra Buttercream, la podem posar en una manega pastissera i decorem els marges del pastís. Així dissimulem les imperfeccions.



Bé el meu no ha quedat perfecte, però està boníssim!!
 












2 comentaris:

  1. Quina bona pinta,aquet cap de setmana tinc gent a dinari ho fare de postres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes Gràcies per participar!! Desitjo que et quedi molt bé! Espero els teus comentaris!

      Elimina