dimecres, 31 de juliol del 2013

Capitol 18: Peggy, Peggy Peggy .. Llimonada

He caigut un altre vegada..!! No m´he pogut resistir.. He entrat a la botiga, per comprar uns motlles molt xulos per fer galetes i l´he vist!.. estava allà, sota un prestatge, en un pilonet, quasi no es veien.. però els meus ulls deuen haver sentit una mena d’atracció oculta.. He agafat el llibre per fullejar-lo, ostres tu ! que bonic!
 
Me l´he comprat sense pensar-ho ni un segon. Aquest cop en castellà! jejeje, molt més pràctic!
Vull fer totes les receptes, m´encanta!
 
Estic parlant del llibre “ Boutique de Pasteleria” de la Peggy Porshen, publicat per Blume.
 
Aquestes vacances em poso les piles, tinc un parell d’aniversaris i faré practiques.
 
Em va sorprendre molt, un apartat del llibre en que hi ha receptes de begudes, algunes calentes i altres més refrescants ,per l´estiu.
 
Vaig descobrir-ne una de molt original, i al veure la preparació, em va semblar tant fàcil que m´hi vaig posar de seguida. Haig de dir que als meus els hi va encantar. Sobretot a la meva petita que es va veure dos gots seguits i si em descuido em deixa sense...
 
 
 
Llimonada Rosada

Ingredients:
  • El suc de dues llimones recent espremut
  • 100 gr de sucre ( si no us agrada tant dolç, podeu fer la meitat de sucre, 50gr)
  • 500 ml d´aigua
  • 60 ml de suc de gerds
  • El suc de gerds, no el vaig trobar la primera vegada i vaig fer el següent invent:
  • 100 ml d´aigua en un bol i una culleradeta de melmelada de gerds, barregem amb el minipimer, i ja tenim el suc de gerds.. jiji
  • El segon cop, vaig trobar-ne naturals i els vaig triturar amb aigua.

Preparació:


Bé, comencem portant a ebullició l´aigua, el suc de llimona i el sucre.


Un cop arranca el bull, ho retirem del foc i deixem refredar.


Servim amb molt de gel, una rodanxa de llimona i llancem un rajolí del suc de gerds.

 
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada