divendres, 17 de maig del 2013

Capitol 3: Almívar

 
Fa dies que estic preparant un post sobre com fer croissants de mantega..
Estic a punt de publicar-ho, em falten un parell de detalls.
Mentre preparava la recepta, vaig haver d´utilitzar Almívar per donar una mica de brillantor als croissants. Així que aprofito per explicar com es prepara.
És una recepta molt fàcil i té una conservació llarga.
 
A part del ús que se li pugui donar en postres, com per exemple, quan feu una coca o un pastís, tambè es pot afegir en la fruita.
A les meves filles els hi agrada molt les maduixes amb sucre. Doncs en comptes de posar-hi sucre blanc i podeu posar una mica d´almívar!
 
Preparem l’almívar:
 
Ingredients per uns 300 gr :
  
  • 150gr d´aigua 
  • 150gr de sucre 
  • ½ suc de llimona 
  • 10 gr d’essència de vainilla o de llimona..etc
 Preparació:
 
 Portar a ebullició tots els ingredients junts menys l’aroma o essència.
 
Retirem del foc i afegim l’essència. Deixem refredar.
 
Amb thermomix 10 minuts , 100ºC Velocitat 2

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada