dimecres, 22 de maig del 2013

Capítol 5 : Galetes Decorades amb Fondant



Per favor!!! Estic molt contenta!!! Cristina quanta raó tenies!
Ahir vaig decorar galetes amb fondant!!
Com tot a la vida, quan t´enfrontes a un nou repte, el teu coco, acostuma a posar-te traves mentals.

Jo veia aquests pastissos tant preciosos, amb tot tipus de decoracions amb fondant i pensava : Que complicat...
La Cristina, fa uns pastissos amb fondant espectaculars,( li demanaré que em deixi publicar una foto d´un dels seus pastissos.. ) i em va explicar com s´havia de fer, quin material necessitava.. etc
Només amb la llista de materials, les traves mentals s´anaven acumulant al meu cap..
Finalment em vaig decidir. Havia de regalar unes galetes a una nena que me les havia demanat feia temps.
Tenia unes galetes al congelador en forma d´estrella i lluna i em feia molta mandra preparar la glassa i tota la mandanga..
Vaig veure que a prop de casa havien obert una cafeteria on venien productes de fondant.
M´hi vaig apropar amb el meu tuper i les galetes dins.. jaja quina fila! I li vaig demanar a la dependenta que m´orientes a veure que necessitava per decorar-les.
Vaig retrocedir 30 anys en el temps!
De cop i volta em vaig trobar fent plastilina!
Material Necessari:
  1. Un rodillo per fondant
  2. Sucre Glas
  3. Motlle de la mateixa forma que hem usat per fer la galeta
  4. Un got amb aigua
  5. 1 pinzell
  6. Fondant ( el podeu trobar de varies mides i colors, inclús el venen a les ferreteries)
Com es prepara:
Sobre un paper de forn, hi posem un pessic de sucre glas.
Fem una bola de fondant i li passem el rodillo.
Agafem el motlle i ho posem sobre el fondant.
Pintem amb un pinzell sucat amb aigua, la galeta.
Enganxem la figura de fondant sobre la galeta.

 
A partir d´aquí deixeu anar la vostra imaginació....
Evidentment són galetes i és molt sencill de decorar, res a veure amb els pastissos de la Cristina, però tot és començar.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada