dijous, 17 d’octubre del 2013

Capítol 29: Galetes per Halloween decorades amb fondant




El passat dissabte vaig anar a buscar bolets al Ripollès ( no diré el lloc, perquè és TOP SECRET!!), que consti que jo ho diria, però els experts boletaires que m´envolten em penjarien!.

Desprès de l’aventura boletaire em pregunto si realment val la pena aixecar-se un dissabte a les 5 del matí, prendre un miserable cafè i emprendre una carretera plena de corbes i en alguns casos, amb bonys enormes. Un cop allà, surts del cotxe i fa un fred horrible i tot just comença a sortir el sol.

Com no acostumem molt a fer excursions per muntanya, tant sols tinc unes bambes de córrer, que utilitzo també per aquests casos i que si fa humitat, com era el cas del dissabte, se’t calen els peus , fins que arriba un moment que tens els dits dels peus tant freds que no pots caminar del mal que et fan els dits.

La qüestió és si val la pena ...

A més a més si a sobre no trobes ni un miserable rovelló, la cosa és complica, ja que el desànim comença a recórrer el teu pensament ..

Cal dir que si vam trobar algun que altre rovelló i molts camagrocs, però vaig passar molt, molt i molt fred, sobretot als peus!!

En fi, que no ho tinc clar si val o no la pena anar-hi..., a no ser que tinguis molt clar que en trobaràs segur! Aleshores l’emoció de trobar-ne et fa oblidar el fred, el cansament i totes les manies!!

Com és època ja de bolets, castanyes i panellets, tot i que encara faci calor.. cada any passa el mateix! Jo m´estic preparant per la Catanyada- halloween.. així que he començat a fer galetes per regalar ...
Aquestes van de mussols, però també vull fer llunes, fantasmes i pot ser alguna carbassa.

Podeu trobar la recepta de massa de les galetes i com decorar-les en aquest link:

http://ariadnapastissos.blogspot.com.es/2013/05/capitol-5-galetes-decorades-amb-fondant.HTML
http://ariadnapastissos.blogspot.com.es/2013/05/capitol-4-galetes-decorades.html

En aquest cas, per fer la forma del mússol, he utilitzat un motlle en forma de llàgrima i amb el mateix motlle he fet la forma de les orelles, tallant per la part més estreta de la llàgrima.



També us recordo que per decorar-les amb fondant, es tracta de deixar anar la imaginació, la qual cosa també podeu fer amb els vostres fills, ja que segur que passaran una bona estona i estaran entretinguts.

Espero que us agradin!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada