dimecres, 23 d’octubre del 2013

Capítol 30: Donuts - Primera Part







Bon dia!!

Avui va de donuts i de TEATRE! Si si de teatre amb majúscules. El passat dissabte vaig anar a veure “Si pero no excatamente” de Sandra Rossi, a la sala Almazen Barcelona.

I vaig quedar tant meravellada, m´ho vaig passar tant i tan bé que no podia fer un altre cosa que RECOMANAR-VOS que aneu a veure aquesta obra de Teatre.

Si teniu ganes de riure i emocionar-vos, passareu una hora i mitja inoblidable i sortireu reconfortats, amb un somriure als llavis.. així és com vaig sortir jo.. i amb un Klinex a la mà que vaig haver de demanar a causa dels “ lagrimones” que em queien dels ulls de tant riure..

No us explico de qué va l´obra, prefereixo que hi aneu i la descobriu..

Així que aquí teniu la informació :

El Pròxim 30 de novembre a la sala Almazén Barcelona a les 21h!!!
És un teatre petitó o sigui que please, reserveu amb temps!!

P.D: Sandra, em sap greu però he hagut de barrejar la teva obra amb una recepta de donuts, de totes maneres espero que et vagi molt bé amb aquesta obra GENIAL, ESPECTACULAR, EMOTIVA I AMB MOLT DE CONTACT!!

Un petonet




Pel que fa a la recepta d´avui, haig de confessar que m´he picat, si, m´he picat!
Heu comprat mai un preparat, tipus Royal, per fer una coca o unes magdalenes? Doncs vaig veure que n´hi havia un per fer donuts, i el vaig comprar principalment pel motlle tallador que hi ha dins la caixa, doncs tinc la recepta dels donuts en un dels meus llibres i no trobava el motlle per enlloc.



Així que vaig comprar el preparat amb la intenció de fer-los i provar que tal quedaven..
Haig de dir, que encara que per fora tenen molt bona pinta, per dins...nnnnnnno m´acaben.. L’esponjositat que es veu en la fotografia no l´he aconseguida.. i el gust no és l´esperat.



Així que he titulat aquest capítol Donus Primera Part, per que ara que ja tinc el motlle, faré la recepta del llibre a veure si queden millor.
La meva intenció és aconseguir fer uns donuts gruixuts, tendres i esponjosos.. a veure si ho aconsegueixo...
Pel que fa a aquests donuts, si ho voleu provar, tan sols heu de seguir les instruccions del fabricant. Si ho voleu podeu afegir xocolata, o decoracions amb boletes de caramel..etc

Pròximament la segona part..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada